Barnedåbs pynt

Barnedåbs Pynt

Filter

     Barnedåbs pynt:

     

    Barnedåb er nok en af vores mest traditionelle fester eller begivenheder og der er forbundet rigtige mange traditioner med barnedåb og dermed også barnedåbs pynt. Vi har et bredt udvalg til alle slags barnedåb, så står du og skal holde den lille barnedåb, så er der barnedåbspynt som du kan købe enkeltvis eller hvis du skal købe barnedåbspynt til den store barnedåb, så kan du købe store mængder af bordpynt, sødt bordkonfetti i lyserød eller guirlander i lyseblå! Du finder det hele her i kategorien.

    69 Produkter

    69 Produkter

     

     

    Traditionen med Barnedåb:

     

    En barnedåb eller navngivelse skal altid falde inden barnet er 6 måneder, hvad enten det er en kirkelig handling eller borgerlig handling, så er reglerne ens, 6 måneder efter fødsel skal barnet have et navn. Festen efter kan man holde som man vil, men der er selvfølgelig forskellige traditioner ved de 2 slags dåb.

     

    Hvordan kan man holde barnedåb?
    -Her er et nogle tips til at lave en fantastisk barnedåb

     

    Bestem gæstelisten: Bestem, hvem du vil invitere, og sørg for at sende invitationerne ud i tide.

     

    Vælg et sted: En barnedåb kan afholdes på en række forskellige steder, såsom der hjemme, en park eller en restaurant. Vælg et sted, der er behageligt og nemt for gæster at komme til.

     

    Mad til Barnedåb:

     

    Planlæg menuen: Få lette snacks, fingermad, forfriskninger osv. Overvej gæsternes diæt restriktioner.

     

    Forbered Pynt til barnedåb og dekorationer:

     

    Brug balloner, streamers og andre dekorationer til at skabe en festlig atmosfære, dem finder du her i kollektionen, du finder selvfølgelig også bordpynt til barnedåb, servietter til barnedåb, men også kagepynt til barnedåb.

     

    Man kommer til at bruge meget tid ved bordet til enhver fest, og dette gør sig også gældende til en barnedåb. I kan pynte-og dekorerer bordet på mange forskellige måder med det store udvalg af barnedåbspynt, engangsservice og bordpynt til barnedåb, det er en god ide med bordkort til barnedåb og hvis I har valgt nogle flotte og dekorative honeycombs, kan I næsten ikke gå galt i byen.

     

    Honeycombs kan selvfølgelig bruges på bordet, hvor man typisk bruger de små modeller, som måler mellem 7 cm og 10 cm, men de kan også bruges som alternativ vægpynt til barnedåb, saml gerne 3-4 stykker og hæng dem i hjørnerne i forskudt højde, så giver det den flotteste pynt til barnedåb til drenge eller pynt til barnedåb til piger.

     

    Sjov til Barnedåbs fest:

     

    Planlæg spil og aktiviteter: Spil er en fantastisk måde at få gæster involveret og have det sjovt. Du kan også tænke på en DIY aktivitet, måske et maleri eller en mindebog til forældrene.

     

    Hvis man har mod på det, så lad alle dine gæster lave et fælles maleri, som skal stå frit fremme og til fri fantasi, så kan store og små, ung som gammel lave deres eget lille "take" på maleriet som derefter kan sættes i en flot svæve ramme og hænge på børneværelset.

     

    Gavebord og Selfie stand til Barnedåb:

     

    Opret et gaveområde. Sørg for, at du har et udpeget område til gaver, og at der er nogen til at hjælpe forældrene med at åbne dem, gavebordet kan evt. være under en flot ballonbue egnet til barnedåb, det kunne være i lyserød eller lyseblå balloner, blandet med flotte hvide perlemorsballoner.

     

    En Ballon bue vil også være den perfekte baggrund til en selfie, så hvis du inde i ballonbuen sætter nogle flotte dørgardiner op, så vil alle dine gæster kunne tage sjove, søde og flotte selfie, de helt sikkert vil poste på Instagram.

     

    Den mere stille Barnedåb:

     

    Vær fleksibel og gå med strømmen med festartikler. Barnedåb kan og skal være sjovt og afslappende og behøver ikke at være det store udstyrs stykke. Det kan være du har brug for at det kun er et lille intimt selskab med den nærmeste familie og ikke alt det andet som følger med det store selskab.

     

    Sørg for at du har forberedt det meste inden den store dag, så behøver du ikke at stresse på dagen og du kan bevare overblikket på dagen og bare nyde dåben og de få gæster som du har inviteret, måske ud til en god frokost på en lækker restaurant hvor de har plads til en ny døbt og serverer det lækreste mad.